miercuri, 23 februarie 2011

Ruse - Excelent pentru o zi de relaxare

Am plecat din Bucuresti intr-o zi de week-end catre Ruse. Nu am mai fost si am zis sa incercam... am tot auzit ca ar fi foarte frumos.
Am mers cu masina personala; drumul este foarte bun, se ajunge in maxim 1 ora (mai mult timp se pierde pana la iesirea din Bucuresti). Soseaua este excelenta, are portiuni ce seamana cu o autostrada (cu exceptia podului de peste Dunare, care are destule gropi).


La intrarea in Bulgaria se plateste taxa standard, apoi sunt indicatoare catre centrul orasului Ruse (noi am avut si un gps, dar se poate si fara).

 Am gasit parcare in fata unei biserici (platita, dar macar am avut garantia ca masina este cat de cat in siguranta) ; de aici se ajunge imediat catre zona pietonala din centru - un parc foarte frumos in fata teatrului, fantani arteziene, magazine.


Restaurantul Happy a fost incercat si de noi - este intr-adevar foarte ok totul, servire rapida, vorbeau romaneste, totul proaspat. Privelistea de aici este superba. Preturile foarte ok pentru cantitatile impresionante si calitatea oferita.
In centru, langa monument, merita vizitat si parcul din oras - linistit si curat.
La faleza am ajuns putin mai greu, sunt destule sensuri unice in zona. Din pacate aceasta parte a orasului nu este foarte bine intretinuta, dar imaginea Dunarii si a padurilor merita.


Am scos fara probleme leva de la un bancomat din centru (cursul nu a fost foarte mare) ; singura mica problema, peste care am trecut usor, a fost faptul ca la intoarcerea in tara vamesii bulgari nu au acceptat decat leva pentru taxa de pod - e bine deci sa va mai ramana niste bani pentru plecare.
In concluzie este o modalitate foarte buna de a petrece o zi linistita, intr-un oras curat si linistit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu